zaterdag 31 december 2011

30 day challenge #9: Mijn goede voornemens

De uren tot middernacht zijn aan het wegtikken. Nog heel even en het is 2012. Dit jaar is zo ongelooflijk snel gegaan, ik kan haast niet geloven dat we bijna in het nieuwe jaar zitten. Eerder al gaf ik jullie mijn terugblik op 2011, maar ik wil net zoals andere Linda graag een vooruitblik werpen op 2012 en dan kunnen mijn goede voornemens natuurlijk niet ontbreken!

Jep, dit cliché staat ook op mijn lijstje van goede voornemens. Wel moet ik erbij vermelden dat het niet alleen om afvallen gaat. Ik wil echt gezonder leven. Stiekem ben ik hier twee maanden geleden al mee begonnen en is er inmiddels al vijf kilo af, maar ik ben er nog niet. Goede voornemens die bij dit voornemen horen zijn: Doorgaan met hardlopen (en in maart de CPC-loop lopen), me inschrijven bij de sportschool en gezond blijven eten. Dit jaar gaat het me lukken en die geweldige bikinibody gaat er komen dit jaar!

Deze spreekt volgens mij wel voor zich. Dit wordt het jaar waarin ik mijn rijbewijs haal. Mijn rijlessen gaan steeds beter en volgende week vrijdag heb ik mijn theorie-examens, dus dat is dan al deel 1 dat ik binnen zal hebben. Ik kan het me nog niet helemaal voorstellen, zonder begeleiding mogen rijden, maar dat het dit jaar een keer gaat gebeuren weet ik zeker!

Ik ga echt alles uit 2012 halen wat erin zit. Ik ga genieten! Zoveel mogelijk leuke dingen doen. Het liefste ga ik ook veel reizen. Waarschijnlijk staat er een vakantie naar Thailand op de planning, een wintersport en ik wil zoveel mogelijk stedentripjes maken. Bon Jovi zal zeggen: It's my life and it's now or never. En zo zie ik het de laatste tijd ook. Ik ga dus lekker doen wat ik zelf wil en wat ik zelf leuk vind and no one's gonna stop me!

Daarnaast wil ik in 2012 mijn propedeuse halen. Dat is echt één van mijn hoofddoelen en ik weet zeker dat dit me gaat lukken. Verder hoop ik op veel geluk en gezondheid voor mezelf en voor mijn vrienden en familie. Dit zijn mijn grootste voornemens en wensen.


Ik wens jullie allemaal een fantastisch uiteinde en een heel voorspoedig 2012!

Liefs,
Linda D

Bron foto's: tumblr.com

1 opmerking: