maandag 19 december 2011

Mijn nieuwe haar!

Ik heb gister mijn haar voor het eerst geverfd, in de kleur Mahonie! Aangezien het echt heel moeilijk is om de kleur vast te leggen op foto, heb ik het volgende filmpje gemaakt.
Let alsjeblieft niet te veel op mijn zenuwachtige gefrunnik, het is de eerste 'vlog' die ik maak haha.

Klik snel op lees meer om het filmpje te zien!




Ik heb het filmpje verwijderd, sorry lieverds!

mijn haar was eerst zo.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! Laat ook gelijk even weten of je het leuk vindt om meer filmpjes van ons te zien.

Liefs, Marlous

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Ik vind het leuk! Hihi, 'het klinkt echt als reclame dit'. Ik vind het leuk als je filmpjes maakt, alleen ik zou het niet te vaak doen (;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! Staat je ook heel goed. Laat je ook nog zien hoe het bijvoorbeeld na 10 wasbeurten is?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen