vrijdag 16 december 2011

Voorstellen: Linda

Hey!

Ik hoor je nu denken: Linda had zich toch al voorgesteld?
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ben namelijk een andere, nieuwe Linda. Om het voor jullie wat makkelijker te maken zal ik bloggen als 'Linda D'.

Mijn naam is dus Linda en ik ben achttien jaar oud. Ik heb dit jaar mijn vwo afgerond en volg op dit moment de opleiding commerciĆ«le economie. Mijn leven bestaat echter niet alleen maar uit school, daarnaast doe ik echt vanalles. Zo zit ik op streetdance en klassiek ballet, werk ik als teamleider bij de AH en zwem ik. Ook heb ik op dit moment rijlessen, dus kijk maar uit als je de weg op gaat! Mijn verdere hobby's zijn lezen, schrijven, films kijken, leuke dingen doen met vriendinnen en internetten (ik heb een erg grote Girlscene verslaving en dan met name aan RPG'en).

Ik heb er zin in om hier te gaan bloggen en hopelijk zullen jullie mijn berichten een beetje leuk vinden! Als je meer wilt weten, vraag het gerust.

Liefs,
Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten