zondag 18 december 2011

Runningblues... Eh, shoes!

Ik heb een haat-liefdeverhouding met hardlopen. Om de zoveel maanden begin ik eraan, om het al heel snel op te geven. In de zomervakantie van 2010 heb ik het vrij lang volgehouden, totdat ik erg veel last kreeg van mijn kuiten en het gewoon niet meer ging. Achteraf gezien was dat ook mijn eigen schuld, door te rennen op slechte gympies waar geen demping of iets inzat. Sinds kort heb ik de stoute schoenen echter weer aangetrokken. Namelijk mijn nieuwe hardloopschoenen.




De Mizuno Wave Inspire 7. Ze zitten heerlijk en zijn zwart met roze, ze zijn gewoon geweldig! Stiekem heb ik nog steeds een beetje medelijden met de arme verkoper in de verlaten hardloopwinkel. Nadat hij me uitgebreid allerlei schoenen had aangemeten en ik mijn keuze had gemaakt (maar geen geld mee had) beloofde ik hem plechtig om later terug te komen om ze te kopen. Hij heeft me nooit meer teruggezien. Na enige research op internet kwam ik er namelijk achter dat ik ze online zo'n 30 euro goedkoper kon krijgen en dan ook nog eens in een veel leukere kleur. Sorry meneer de verkoper, maar daar kan uw winkel gewoon niet tegenop!

Toen deze geweldige schoenen eindelijk binnen waren heb ik ze nog even laten liggen. Maar toen een collega vandaag voorstelde om te gaan joggen kon ik het niet langer uitstellen. Daarom had ik ze ook gekocht! Schoenen van 110 euro leken me een goede stok achter de deur om echt te gaan, anders is het nogal zonde van het geld. Dus trok ik ze aan, en was meteen herinnerd aan hoe lekker ze zitten, en trotseerde de kou om lekker te gaan rennen.

En het was heerlijk! Heel ver kwam ik niet, maar wel verder dan ik had verwacht. Na afloop was ik helemaal uitgeput maar ik voelde me zo voldaan! Echt een heerlijk gevoel. Ik ga de komende tijd dus veel vaker hardlopen. Er zijn gewoon geen nadelen. Zelf loop ik met muziek op, maar als je een extra steuntje nodig hebt kan je Start to Run downloaden en op je iPod zetten, dat motiveert ook heel erg!

Doen jullie aan hardlopen? Ik ben wel benieuwd of jullie tips hebben voor lekkere hardloopnummers!

Liefs,
Linda D

Bron foto: weheartit.com

1 opmerking:

  1. ah wel zielig voor die man , maar hoe goedkoper je het kan krijgen hoe liever je ze wilt :). Ik hoop dat je het nu wel vol houdt xoxo
    lotte - mylifeaslotte.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen