donderdag 15 december 2011

Christmas-wishlist!

Aangezien ik op meerdere blogs al christmas-wishlists zag staan, dacht ik: ik doe gezellig mee. Ik vind kerstmis een héérlijk feest, leuker dan Sinterklaas zelfs. Kerst voelt toch meer als een volwassenen-feest, en het draait niet eens zo zeer om de cadeautjes, maar meer gewoon om het samenzijn met de familie. Het begint al met het opzetten van de kerstboom. Mijn vader en broertje zoeken een mooie uit bij de intratuin. Als ze dan thuiskomen, klaagt mijn moeder eerst standaard over de grootte, maar uiteindelijk vindt ze hem altijd mooi.
Vervolgens gaan mijn moeder en ik de kerstboom versieren, en komt standaard de mini-kerstman bij de voordeur te staan. Alleen de geur al van een kerstboom maakt me gelukkig. En als dan de eerste cadeautjes eronder verschijnen, kan ik echt niet meer wachten..

Wil je weten wat ik dit jaar voor kerstmis wil? Klik dan snel op lees meer!



Things I want this christmas:
Een sjaal, die tegelijkertijd ook een soort van muts is. Het lijkt me heerlijk warm, en dat kunnen we wel gebruiken in Nederland! (Asos)
Deze supercute trui. Wederom goddelijk warm. Ook leuk voor mijn 'belachelijke maar stiekem toch fijne'truien verzameling. (H&M)
Een superleuk jurkje. Ik wil deze echt heel graag. Helaas heb ik al een gala-jurkje voor dit jaar. Oh, en als ik dan dat jurkje krijg, wil ik ook graag het haar van het model, het is prachtig! (H&M)
Dit boek staat al eeuwig op mijn verlanglijstje, maar telkens komt het er niet van om hem te lezen, of te kopen. In de bibliotheek zijn de boeken van Tess Gerritsen altijd uitgeleend, dus ze zijn vast heel goed een spannend! (bol.com / boekhandels)
Een slangenring. Normaal draag ik nooit ringen. Echter, toen ik op Leiden Centraal was, en in de Vila (geloof ik..) een slangenring was, was ik verkocht. Helaas had ik op dat moment niet genoeg geld bij me, en is het er nooit van gekomen om hem te kopen. Dit is overigens niet de slangenring die ik wilde, maar het geeft een goede impressie!

Tell me, wat willen / krijgen jullie voor kerstmis?

liefs, marlous

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstwishlist heb je! Dat jurkje is inderdaad erg mooi, echt iets voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke wishlist!
    hihi die ring is gaaf.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het jurkje gekocht voor nieuwjaar :D

    BeantwoordenVerwijderen