vrijdag 30 december 2011

Mijn goede voornemens voor 2012. (Challenge #9)

Iedereen heeft vaak wel een paar goede voornemens, die waarmaken is een ander verhaal. Tóch droom ik lekker weg en wens ik dat het toch gebeurd. Klik op 'lees meer' voor mijn voornemens.


Ik wil zo ontzettend graag ergens heen. Het liefst de grote steden: Berlijn, Parijs, Londen, Tokio, New york en noem de hele riedel maar op. Het liefst buiten Nederland maar aangezien mijn ouders niet op vakantie willen dit jaar blijf ik stiekem hopen op een wonder.
Ook al lukt dit me wel aardig, nog steeds is het een goed voornemen om het volgend jaar weer zo te doen. Laat je niet gek maken door anderen maar doe gewoon je eigen ding. Jij mag er zijn en dat mag iedereen weten ook. Doe niks waar je gevoel het niet mee eens is want daar krijg je later spijt van.
Mijn neus is te groot, mijn kont is te klein, mijn schouders te breed m'n nagels te kort, ik ben niet leuk, lief, grappig, knap, intelligent, slim en sportief genoeg. STOP! Af en toe maken mijn hersnen
overuren om dingen die nergens voor nodig zijn. Accepteer jezelf zoals je bent.
Ik wil hem en wel nu! Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig bezet is en bij familieverjaardagen en uitgaan moeten altijd alle vriendjes en vriendinnetjes mee. Mijn enige date is mijn te dikke bejaarde kat. Niet dat ik er één wil omdat iedereen er één heeft, maar het zou toch leuk zijn als 'hij' even langskwam.
Bijgelovig als ik ben doe ik altijd een wens op 11:11. Tot nu toe zijn die niet uitgekomen dus hoop ik op een vallende ster. Helaas komen die niet vaak voor, sterker nog ik heb er nog nooit één gezien. Maar een nieuw jaar, nieuwe kansen.
Ik zit al heel lang met het idee om te beginnen met schilderen. Nu kan ik er nog niks van maar ik hoop er toch wat van te maken doormiddel van oefenen, oefenen en oefenen. Bij de Action ga ik de verf en het doek kopen en dan ga ik het doen ook!

Verder zou ik graag nog over mijn kippenfobie heen willen komen en Beyoncé in het echt ontmoeten. Dat de chemo van mijn opa goed zal verlopen en verder alle gezondheid en geluk voor naasten en mezelf. Meer lef en doorzettingsvermogen om bepaalde dingen te doen of af te maken zou ook handig zijn. Mijn nieuwe motto komt van Sophie Hilbrand: 'Fuck it, ik doe het gewoon!'

plaatjes: 2012-wishes.tumblr.com

Wat zijn jou goede voornemens/wensen voor 2012?
Liefs,

Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten