vrijdag 23 december 2011

30 Day Challenge. #21

Deze keer vertel ik jullie mijn 'crushes' uit de vroegere jaren en hoe ik daarop terug kijk.
Kennen jullie ze nog? AC Slater en Zack Morris uit 'Saved by the bell'. Oh wat een ge-wel-dige serie vond ik dit vroeger. Ik was er zo weg van dat ik een vaste gewoonte had om op de douche deuren alle namen van de cast te schrijven. Maar vooral deze 2 heren vielen bij mij als 10-jarige goed in de smaak. Want zeg het nou zelf, zijn het geen schatjes?

Wat heb ik weggezwijmeld bij het liedje 'Beautiful Soul'. Dagdromend heb ik doorgebracht denkend aan deze mooiboy. Als ik nu terug kijk vind ik hem een babyface hebben en er is iets verwijfds aan hem. Toen zijn haar een stuk korter werd was het voor mij meteen over.

Junior Songfestival 2006. Elk jaar keek ik weer maar dat jaar vooral omdat de 13-jarige Giovanni meedeed. Ik was niet de enige want mijn hele klas was destijds verliefd op deze casanova. What the hell was i thinking?
In groep 7 waren mijn buurmeisje en ik helemaal geobsedeerd door Ch!pz. Met Ch!pz kleding, een Ch!pz boek, posters en CD'd (vraag me niet wat voor nut het had al die troep mee te nemen) gingen we ooit naar een optreden en toen was daar de kennismaking met 'playback'. Dat viel dus mooi even tegen en sindsdien waren we helemaal klaar met deze groep. Kevin vond ik het leukst, maar waarom? Ik heb geen idee. Als ik nu terug kijk is Peter veel leuker.

Op welke beroemdheid was jij stiekem verliefd?
Liefs,
Linda J


Geen opmerkingen:

Een reactie posten