zondag 18 december 2011

7. Rare dingen die je doet als je alleen bent

Toen ik hierover ging nadenken kwam ik erachter dat ik eigenlijk heel veel rare dingen doe als ik alleen ben haha. Maar dan ook écht rare dingen. Dansen met de stofzuiger als ik moet stofzuigen is er een van. Benieuwd? Klik op lees meer!
Goed, dansen met een stofzuiger dus. Ook heb ik de rare gewoonte om, zodra ik een liedje hoor, heel uitgebreid mee te gaan dansen. Ik heb het nog nooit gefilmd, maar ik voel dat het er belachelijk uit ziet haha. Of het normaal is om nog steeds pokémon te spelen op mijn ds ben ik nog niet helemaal uit, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk haha. Keihard en vals meezingen met liedjes die ik eigenlijk niet zo goed ken en mijn kniekousen zo hoog mogelijk optrekken zodat het overknees worden zijn ook een beetje apart.
Doe jij ook rare dingen als je alleen bent? Let me know!
xoxo

2 opmerkingen:

  1. Maak je maar geen zorgen over het spelen van pokemon op je DS. Ik ken genoeg mensen die dat nog doen en ik ben er ook een van haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah, ja herkenbaar! Heerlijk om lekker gek te doen als je alleen bent! Leuke blog heb je, ik volg je! :)

    BeantwoordenVerwijderen