dinsdag 27 december 2011

Obsessed with the angels

Veel mensen zouden me waarschijnlijk voor gek verklaren. Of misschien kan ik beter zeggen: Veel meisjes. Ik denk namelijk dat de meeste jongens het wel zouden begrijpen. Twee weken geleden zou ik mezelf waarschijnlijk ook voor gek verklaard hebben. Maar nu ben ik verkocht. Wie de show van dit jaar heeft gezien begrijpt me waarschijnlijk wel. Sinds kort ben ik fan van de Victoria's Secret Angels!



Het klinkt natuurlijk ook nogal apart. Als vrouw fan zijn van lingeriemodellen. Dat is toch meer iets van mannen? Nou, niet dus. Laat ik dit vast even rechtzetten: Ik ben echt hartstikke hetero, dus daar ligt het ook niet aan.

In het begin dacht ik er trouwens ook zo over. Ik vond het maar overdreven en begreep er niks van. Totdat ik de Victoria's Secret Fashion Show op tv zag, een paar weken geleden. De hele show is gewoon fantastisch. Prachtige kleding, prachtige modellen, gave muziek, het plaatje klopt gewoon helemaal. Achteraf ging ik meer filmpjes, foto's en interviews kijken en toen was ik echt verkocht!

In mijn ogen probeert Victoria's Secret met hun selectie van Angels juist ook de vrouwen aan te spreken. Dat is natuurlijk hun grootste doelgroep. En natuurlijk ben ik jaloers op hun lichamen, maar het is niet dat ik ze niet uit kan staan uit jaloezie. Ik vind ze juist harstikke leuk en ook in interviews komen ze leuk over. Mijn favoriete Angels zijn Doutzen (hoe kan dat ook anders), Miranda en Alessandra, maar eigenlijk vind ik ze bijna allemaal leuk.

Daarnaast is het een grote inspiratie. Deze dames zijn prachtig. Ze zijn niet te dun en hebben juist vrouwelijke vormen. Zo'n lichaam wil ik ook. Het motiveert mij enorm en ik ga er ook zeker naar streven in het nieuwe jaar! En dan spaar ik meteen ook voor zo'n geweldige bikini.

You just gotta love them!




Wie zijn jullie favoriete Angels?

Liefs,
Linda D

Bron foto's: weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten