dinsdag 20 december 2011

3FM Serious Request: This one's for mama

Zonder muziek kan ik niet leven. Nou vooruit, dat is misschien lichtelijk overdreven. Maar als ik de mogelijkheid heb dan heb ik muziek aanstaan. Als ik thuis ben zet ik meestal YouTube aan. Sinds zondag staat er echter non-stop 3FM aan hier thuis. Het is namelijk weer zover: De 8e editie van 3FM Serious Request!

Volgens mij is er niemand die niet weet waar ik het over heb. 3 DJ's - dit jaar Coen, Gerard en Timur - zijn opgesloten in een Glazen Huis in Leiden waar ze een week lang niet mogen eten, radio maken en geld verzamelen voor een stille ramp. De stille ramp van dit jaar is: Moeders die er alleen voor staan door oorlog.

Geld doneren aan dit goede doel kan op verschillende manieren. De voornaamste is het aanvragen van een plaatje, dit kan al vanaf een bedrag van 10 euro. Ook is er een online veiling en is er een online webshop. Daarnaast doen de overige DJ's van 3FM door het hele land door allerlei acties om geld op te halen. Zo heeft Giel een rondreizend circus, doen Sander en Ramon klusjes en Frank ging op pad met een paperclip om die om te ruilen tot iets heel waardevols die hij achteraf kan laten veilen.

Wij hebben zelf het digitale kanaal 101, die heb ik dus zo vaak mogelijk aanstaan en als mijn moeder iets anders wil kijken, dan kijk (en luister) ik gewoon online verder. Ik ben echt fan van 3FM en deze 3 DJ's maken zo leuk radio! Aanstaande vrijdag ga ik shoppen in Leiden en maak dan ook zeker een stop bij het Glazen Huis.

Ik kan echt heel lang doorpraten over alle leuke acties die er gaande zijn, maar jullie moeten het gewoon zelf gaan volgen! Het is een ontzettend goed doel en dan ook nog eens op een leuke manier!

Help een moeder, red een gezin. Surf snel naar de website van 3FM, zet je radio aan en doneer!

Liefs,
Linda D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten