dinsdag 13 december 2011

Linda

Hoi,

Ik ben 1 van de nieuwe meiden die vanaf nu gaat meewerken aan deze blog. Al eerder heb ik meegewerkt aan blogs maar dat liep een beetje in de soep. Ik hoop dat er nu ook meer volgers gaan komen aangezien de blog nu nog meer up to date word. :)

Mijn naam is Linda en ik ben zestien jaar. Sinds dit jaar zit ik op het mbo en doe ik de opleiding onderwijsassistent. Ik ben een boekenwurm en verslaafd aan Amerikaanse tv serie's. Verder hou ik van eten en leuke dingen doen met vrienden. Ik werk in een restaurant als afwasser en elke week speel ik als babysitter bij de buurkindjes. Verder hoop ik dat jullie mijn posts leuk gaan vinden en wees vrij om te vragen als je meer wilt weten.

Liefs,
Linda.

2 opmerkingen:

  1. Leuk!

    Marlous, bedankt meid! Ik zou jullie blog in ieder geval bij mijn leuke blogs lijstje zetten, jullie blog is erg leuk!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen