zaterdag 17 december 2011

And it hurts like heaven...

Lichtelijk depressief was ik ervan. Geen kaartje was er meer te krijgen. Binnen 10 minuten uitverkocht, daar kan je toch niet tegenop? Waar ik het over heb? Vanavond houdt Coldplay een concert in Ahoy.

Ik ga niet vaak naar concerten. Als ik ga, dan doe ik het meteen goed en ga ik voor de grote. Zo ging ik naar U2 en naar Lady Gaga. Geweldige artiesten met geweldige concerten. Op mijn lijstje van artiesten die ik zeker live moest zien stond Coldplay bovenaan. Je kan je mijn blijdschap niet voorstellen toen ik zag dat ze weer naar Nederland kwamen. Ik baalde zo erg toen ik geen kaartjes te pakken kon krijgen.

Dagelijks keek ik op de ticketsite, in de hoop dat er extra kaartjes vrijkwamen. Zo was ik namelijk ook aan kaartjes voor U2 gekomen. Mijn hoop vervloog, geen extra kaarten. Totdat ik afgelopen zaterdag weer keek en er geen extra kaarten waren, maar een heel extra concert! En ik heb ze binnen hoor, mijn kaarten voor het nieuwe Coldplay concert. 6 september sta ik gewoon op het Malieveld naar mijn favoriete band te luisteren. Deze maand kan dus nu al niet meer stuk! Het duurt nog lang, maar ik heb in elk geval iets in het vooruitzicht.

Hebben jullie het nieuwe album van Coldplay al gehoord? Mylo Xyloto ligt sinds kort in de winkels en het is echt een geweldige CD! Liedjes die je zeker niet mag missen zijn Hurts like heaven, Paradise, Charlie Brown, Princess of China... Goh, eigenlijk kan ik het hele album wel opnoemen!



Liefs,
Linda D

3 opmerkingen:

  1. Ik ken je gevoel, ik wou er ook zó graag heen, maar helaas...nu maar wachten tot ze weer komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, kei leuk dat je kaarten voor het extra concert hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha zo blij was ik toen ik de kaarten van Gavin deGraw had weten te bemachtigen!

    BeantwoordenVerwijderen