maandag 28 november 2011

#PP12: de eerste naam is bekend!

Veel festivalhartjes gingen gister harder kloppen, twitter stond er gelijk vol mee, en ook de kranten berichtten er vanmorgen over:

De eerste naam voor het festival Pinkpop is bekend gemaakt. Bruce Springsteen zal volgend jaar de 43e editie van het popfestival afsluiten. De meningen hierover zijn verdeeld. De helft van de mensen vindt dat het zo een 'ouwelullen pinkpop' wordt, de andere helft vindt het geweldig dat hij terug komt.

Terug komt? Jawel. De heer Springsteen stond met zijn band in 2009 ook op Pinkpop. Het is algemeen bekend dat Springsteen een groot idool is van Jan Smeets, de baas van pinkpop. Daarom werd al een tijdje gespeculeerd over de komst van de zanger.

Wat ik er van vind? We zullen het zien. In eerste instantie heb ik er niet zo veel mee. De headliners van vorig jaar waren echte knallers, en dat vind ik Bruce Springsteen nou niet direct. Maar gelukkig is hij afsluiter, als het niks is, vertrekken we gewoon alvast richting huis.

Nog 179 nachtjes slapen, ik heb er zin in!

Liefs, marlous.


Ps: wat vinden jullie van deze headliner? Gaan jullie naar Pinkpop?

6 opmerkingen:

  1. Ah ja ik had het ook gelezen!
    Ik ben nog nooit op Pinkpop geweest,
    wel 2 jaar Lowlands,
    daar hoop ik natuurlijk ook snel snel snel weer een ticket voor te hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben nog nooit op Pinkpop geweest..
    ik volg jullie trouwens, willen jullie terug volgen?
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owh, hahaa, wel handig als ik mijn blog er even bijzet! www.belovedlifestylex.blogspot.com
    xx :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes, ik ga dit jaar voor het eerst naar Pinkpop! Ik ben zo benieuwd wie er allemaal komen. Ik heb wel gehoord dat Bruce Springsteen de afsluiter is, ik ben benieuwd! Nice blog, followed. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @lisaax ik volg je terug!

    @carmen ik ga dus ook voor het eerst, super benieuwd naar de rest van de artiesten! :)

    BeantwoordenVerwijderen