woensdag 9 november 2011

De Moleskine trend.

Moleskine, een steeds bekender wordende term. Velen weten overigens nog niet wat een Moleskine nou precies is. Ook ik moet bekennen dat ik pas net op deze trend stuitte maar het spreekt me erg aan!
Het zijn notitieboekjes in alle soorten, waarin je álles kunt schrijven, tekenen, knippen en plakken. Heerlijk voor creatieve meiden die inspiratie willen verzamelen. De boekjes zijn er in alle formaten, en dus makkelijk mee te nemen.Ik ben fan!

Moleskines kun je naast in alle formaten, ook in allerlei verschillende soorten kopen. Ze zijn er met harde kaft, maar ook met zachte. In dagboekvorm, maar ook helemaal leeg voor al je tekeningetjes. Naast meiden met inspiratie en diepe gedachtengangen, gebruiken ook designers de boekjes veel. Bijvoorbeeld mode-ontwerpers! Er is zelfs een hele kunst stroom die gebruik maakt van de boekjes, genaamd Moleskine Art.

Hier een aantal leuke voorbeelden;





Heel goedkoop zijn de boekjes niet, ze zijn voor gemiddeld €14.00 je eigen exemplaar halen op Bol.com of bij de boekenwinkel in de buurt!
Wat vinden jullie ervan? Leuk en handig, of een simpele trend van te dure notitieboekjes?

Groetjes Nicky



2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik volg je, volg je me terug?♥
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook fan sinds ik het op Girlscene las! Alleen twijfel ik nog heel erg over het bestellen haha. Leuke blog! xx

    BeantwoordenVerwijderen