donderdag 3 november 2011

Ik ben Maddie

Goedemiddag!
Aangezien mijn medeblogsters dit ook deden, vond ik het ook de hoogste tijd om mezelf even voor te stellen. Ik ben Maddie en ik ben (ook) zestien jaar. Als een kind dat al drie maanden van te voren aftelt naar zijn verjaardag, vertel ik er ook alvast maar bij dat ik op achttien november zeventien word!


Ik heb niet echt directe hobby's, het zijn eerder passies. Daarbij klink "passie" ook veel interessanter dan "hobby". Vind ik dan. Mijn passies zijn sporten - ik voetbal, ik basketbal en ik dans, als ik me verveel ga ik tekenen of schilderen (ik teken passievol, maar ik ben niet getalenteerd) en mijn favoriet is *tromgeroffel* slapen. Ik ben heel erg snel moe en doe dan ook het liefst een middagslaapje als ik uit school kom. Klinkt saai, maar het doet me goed. Voor de rest lees ik graag, kijk ik graag tv en vind ik het leuk om te knippen. Je geeft mij een paar vellen papier en een rechtshandige schaar en ik ben zeker vijf minuten zoet.

Even een detail over het sporten: je moet niet denken dat ik een echte profspeelster ben. Voetbal en basketbal zijn leuk om te doen, maar ik vind zelf dat ik af en toe echt van die beginnersfouten maak. Na dit stukje tekst besefte ik me dat ik gewoon een beginner bén. Maar goed, het gaat om het plezier.

Als ik niks te doen heb en geen zin heb om te tekenen, ga ik muziek luisteren. Muziek luisteren doe ik dan ook heel vaak (omdat ik me vaak verveel) en als ik muziek luisteren is er één grote favoriet: Paramore! Ik kan de muziek van deze rockband uren achter elkaar luisteren. Om wel een beetje te variëren luister ik ook geregeld naar The Pretty Reckless, Foo Fighters, Coldplay, OneRepublic en héél af en toe Death Cab for Cutie en Jimmy Eat World. Het is maar waar ik zin in heb.

Ten slotte hoop ik dat ik mijn bijdrage aan deze blog kan leveren en dat jullie dat waarderen. Veel plezier met het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten