woensdag 9 november 2011

Leuk 'nieuw' bandje: Foster The People

Hee allemaal,

Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met Foster The People. Het is een van mijn lievelingsbandjes op dit moment. Velen van jullie zullen het nummer Pumped Up Kicks wel kennen, want helaas wordt die redelijk vaak op de radio gedraaid. Maar Foster The People is zo veel meer!

De band bestaat uit drie mannen, Mark Foster, Mark Pontius en Cubbie Fink. Maar omdat er in de nummers zo ve verschillende instrumenten gebruikt worden, reizen er als ze touren nog twee mensen mee.

De muziek die ze maken, kan het best beschreven worden als indie-pop. Voor een uitleg over indie-muziek, kijk even bij mijn eerste post.

Hieronder wat nummers die niet zo veel mensen kennen, maar die het toch waard zijn om te luisteren:
Helena Beat - Foster The People
Waste - Foster The People
Houdini - Foster the people

Ik hoop dat deze band volgende zomer op vele festivals gaat staan, ik wil ze namelijk graag live zien!

Wat vinden jullie van Foster The People? Leave a comment!

1 opmerking: