woensdag 9 november 2011

Review: kruitvat salon expert droogshampoo

Hi there!
Vandaag een review over een droogshampoo van kruitvat!
Ik zeg je alvast; hoe heb ik in hemelsnaam ooit zonder gekunt?
Droogshampoo is echt i-de-aal als je je haar vergeten bent te wassen, geen tijd hebt en het vet is. Echt alleen bedoeld als noodoplossing dus!
Lees verder voor mijn review!

En zo ziet 'ie er dus uit, paars met groene accenten. Het is een spuitbus, handig! Het is gewoon een prima basic verpakking, ik verwacht ook niet meer, want het is immers een budget product!


Maar hoe gebruik je droogshampoo nou precies?
Je sprayt een beetje droogshampoo boven op je hoofd, of ook gewoon op je lange lokken, als het daar ook vet is! Doe niet in een keer te veel, anders krijg je een witte waas!  Goed, je spuit het dus in je haar en laat het 1 à 2 minuten intrekken. Daarna ga je met je hand door je haar, of met een borstel of kam, het is maar wat je het fijnste vind! Vooral meiden met donker haar moeten dit extra goed doen, want met donker haar zie je het extra goed! Als het goed is is je haar nu niet meer vet en is er geen witte waas!

Zoals ik al zei is dit echt een noodoplossing als je echt even je haar niet kunt wassen, het is dus ook de bedoeling dat je diezelfde avond je haar nog wast! Dit product dient niet als vervanging voor je haar wassen!

Wat vind ik er van?
Ik vind het een prima product, mijn haar is niet meer vet! Wel zie je aan het einde van de dag dat het weer vettig is, maar volgens mij is dat normaal.
Ik ben er in iedergeval heel erg blij mee, het is echt ideaal als je haar snel vet wordt, net zoals mijn haar!

De kruitvat salon expert droogshampo is te koop bij kruitvat en kost ong. €2,00/€2.50 voor 200 ml.

Love, Lobke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten