zondag 6 november 2011

loving my fishtale braid.

Hoi iedereen!

Ik hou ervan om leuke dingen met mijn haar te doen! Ik vlecht vooral; de Franse vlecht, de Nederlandse vlecht, twisten en noem maar op!
Deze week had ik een visgraatvlecht gemaakt, en die wil ik graag even aan jullie laten zien! Het is best moeilijk om bij mezelf te maken, omdat ik heel erg dik haar heb! Lees snel verder!
Dit is 'm dan!

Ik had 'm wel maar voor de helft gevlochten, ik kwam er niet meer bij! Oh, en het elastiekje zit scheef, achja! Ik heb er de hele dag mee rondgelopen, en op het einde van de dag zat ie lekker rommelig!

Maar hoe maak je deze vlecht nu?
Stap 1: verdeel je haar in 2 delen.
Stap2: Pak nu van een deel van achteren een plukje en breng het naar het andere deel.
Stap 3: Pak nu het andere deel en doe het zelfde, maar dan naar de andere kant!
Zorg dat je de plukken goed blijft vasthouden!
Stap 4: Blijf dit herhalen zolang je wil, je kan het, net zoals ik, tot ong. de helft van je haar vlecht, maar ook helemaal!

Wil je het in een filmpje zien? Dan vind ik deze een goed voorbeeld; http://www.youtube.com/watch?v=smJvLUl89ko



Wat doe jij altijd met je haar?

Lots of love, Lobke

2 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan! Vind dit sowieso al mooier dan een normale vlecht. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, mooie vlecht!
    ik doe eigenlijk niet zoveel met mijn haar... meestal zit het los, tsja. xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen