zaterdag 5 november 2011

Panty's

Iedereen kent ze wel, en heeft er een mening over: De gekleurde panty's (of panty's met een patroontje). Zelf vind ik ze echt súpertof, maar de kans dat je het helemaal niks vind is nog best wel groot, omdat ze de nadruk leggen op je benen, en als je niet tevreden bent over je benen, gaat dat hem niet worden haha.
Hier wat inspiratie om die panty tóch uit je kast/de winkel te halen!























































(BRON: weheartit.com)

Wat vind jij van geleurde pantys of panty's met een printje? Laat het achter in een reactie!
xoxo

5 opmerkingen:

  1. Wat een gave foto's! Ik vind dat je eerst moet zien hoe je het combineert hihi.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die panty's geweldig om te zien bij anderen, maar ik durf het eerlijk gezegd niet aan om ze zelf aan te doen. Toch wel een super leuke post met mooie inspiratie.

    With love, Just me
    http://fashionandbeauty-the-real-me.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke foto's!
    volge je terug??

    http://xiloveyouso.blogspot.com/


    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat soort panty's leuk om te zien bij andere mensen, maar ikzelf zou er waarschijnlijk nooit in lopen.

    BeantwoordenVerwijderen