donderdag 3 november 2011

All about Lobke

Hi there!


Ik was me gewoon aan het vervelen, en aan het rondneuzen op internet, en toen zag ik het; de vraag van Marlous.
Wie heeft zin om een samen een blog te beginnen? IK!


Ik ben dus Lobke, de vrouwelijke Benjamin van dit stel bloggers, ik ben namelijk 14 jaar oud. Of jong, als jij dat vind, i don't care!
Ik heb veel hobby's! Ik handbal 3x per week! Ook zing ik graag en ben ik gek op lezen. Ik heb niet echt een favoriete genre, maar vooral waargebeurde verhalen en ik ben addicted to Harry Potter!
Verder hou ik echt ontzettend veel van muziek! Ik heb geen bepaalde band waar ik fan van ben ofzo, ik heb echt een hele brede muzieksmaak!
Ik hou vooral van een beetje rustig; zingen een een gitaartje erbij vind ik lekker om naar te luisteren. Ook houd ik van KANE en de (nieuwe!) Di-rect!
Het enige waar ik niet van hou is house, daar ik krijg ik hoofpijn van haha!


Natuurlijk zit ik ook nog op school! Ik zit nu inmiddels op/in 3 vwo en het gaat prima tot nu toe! Af en toe is het best pittig, maar ik doe mijn best!
Mijn favoriete vakken op school zijn Engels, Nederlands en Frans!
Engels omdat ik er ook best goed in ben door het kijken van films en series, ook een hobby van me! Ik kan Engels spreken, maar om me uit te drukken in tekst is moeilijk voor me, met het gebruik van uitdrukkingen enz.
Verder houd ik van fotografie, en sinds ik mijn spiegelreflex heb al helmaal! Ik ben sinds mei in bezit van de nikon D3100, en wat ben ik er blij mee!
Zo,nu weten jullie ook weer wat meer over mij!
Als er vragen zijn, plaats een comment!


Liefs, Lobke


P.s mijn lievelings kleur is blauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten