maandag 7 november 2011

MTV EMA!

Sinds 1944 organiseert MTV de European Music Awards (EMA), wat ik altijd leuk vind om naar te kijken! Gisteren was het weer zover, en ik zat aan de buis gekluisterd (om er even een spreekwoord in te gooien haha.). Wil je weten wie wat gewonnen heeft, en ben je benieuwd naar de jurken van Lady Gaga? Druk op: lees meer!                                                                           






Lady GaGa was de grote winnaar, zij ging naar huis met maar liefst 4 awards. (Beste vrouwelijke artiest, beste liedje, beste video en biggest fan (meest trouwe fans)). Ze had weer typische Lady-GaGa-jurken aan, dit keer ontworpen door Paco Rabanne. 


Ook Justin Bieber ging met in beide handen een award naar huis. Een voor de beste mannelijke artiest, en voor beste popartiest. Bruno Mars kreeg ook twee awards (beste nieuwkomer en best push). 
Voor de verdere awardwinnaars moet je even op hier kijken, want anders wordt het zo'n saai artikel! ;p

Selena Gomez was de host van deze show. Toen Hayden Panettiere bezig was met het bekend maken van de winner of the best song award, rende er een man zonder shirt het podium op. Deze zou nep zijn, en MTV heeft dit inderdaad toegegeven.

Heb jij naar de MTV EMA'S gekeken gisteren? En wat vond je van de jurken van Lady Gaga? Laat het achter in een bericht! (:

xoxo

1 opmerking:

  1. Ik heb met een oog eigenlijk naar de EMA's gekeken en ik vond de jurken van Lady GaGa echt rond uit verschrikkelijk. Eerlijk gezegd vind ik dat van 99% van haar kleding maar oke. Ik was het eigenlijk niet zo eens met de prijzen die naar sommige prijswinnaars gingen.

    BeantwoordenVerwijderen