donderdag 3 november 2011

Introducing myself

Hoi allemaal :)

Ook ik ben blogger geworden door het forumberichtje van Marlous. Ik vind het heel leuk om met 5 anderen te bloggen over muziek, fotografie, mode en nog veel meer dingen. Ik heb nog nooit eerder een blog gehad, dus ik hoop dat jullie het wat vinden.

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Djuli, 16 jaar en ik zit in 5 havo. Het laatste jaar dus (hopelijk). Ik volg een cursus op een kunstacademie, waar ik volgend jaar een fotografie opleiding wil gaan doen. Fotografie is echt mijn grootste passie. Ik ben bezig met het 100 Strangers project en ik maak portretten van leerlingen en leraren voor het fotojaarboek. 


Verder zijn mijn hobby's snowboarden, tijdschriften lezen, tekenen (ook al kan ik dat niet zo goed), mode en reizen. Ik ben deze zomer naar Zuid-Afrika geweest en dat was echt super! Ik zou het liefst elk jaar naar een ander land gaan om zoveel mogelijk van de wereld te kunnen zien.

Ik hou van heel veel soorten muziek, maar rock vind ik toch wel het leukst. Mijn favoriete bands zijn Coldplay, Foo Fighters, The Kooks en Pearl Jam. Soms vind ik top 40-nummers ook wel leuk. 
Ik ben dit jaar voor het eerst naar Pinkpop geweest. Dat was echt heel gaaf!

Ik zal vooral bloggen over fotografie, kunst, mode & beauty, films en muziek. Misschien zal ik ook een paar recepten plaatsen, maar wel zonder vlees. Ik ben namelijk pescotariƫr, dat betekent dat ik wel vis eet, maar geen vlees.

Ik hoop dat jullie onze blog leuk gaan vinden. 
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten