vrijdag 11 november 2011

Primark

Vandaag ben ik met een vriendin naar de primark in Rotterdam geweest. Alleen de weg ernaartoe was al moeizaam, omdat we alle leuke winkels in de Alexandrium-mall moesten weerstaan. Al het geld moest immers gespaard worden, om uit te geven in de primark.


En eenmaal daarbinnen, als je een grote grijze winkeltas hebt gepakt, word je vanzelf hebberig. Álles is daar goedkoop. Een string voor twee euro. Een beha voor 7 euro. Echt, ik dacht dat ik gek werd. Ik zal proberen te beschrijven wat ik allemaal gekocht heb, aangezien ik nu geen tijd heb om foto's te maken..



Een heerlijk zachte pyama. Echt van dat badjassenstof. Het topje (truitje) is wit, met erop 1 ijsbeer, en eronder 'be cool'. De broek is grijs met allemaal ijsbeertjes erop. Ik ben nu al verliefd, ook al is ie nog veels te warm.

Een rode trui met een rendier erop. Ik denk dat hij van de mannencollectie komt, het was een beetje onduidelijk. In ieder geval hadden meer meisjes mijn idee, want ik had het laatste Sje uit het rek haha. Hij is heel erg schattig.

Twee paar heerlijke 'homesocks', zoals ik dat noem. Het zijn sokken, wederom geinspireerd door het kerst-thema, met van die anti-slip-dingetjes aan de onderkant. Uiterst handig voor mij, want ik val altijd van de trap af. (slungelig haha).

Ondergoed. Het was hard nodig. Een nieuwe beha, waarvan je aan de achterkant de bandjes aan elkaar kan haken, zodat je bandjes niet afzakken. Super handig! Ook nog een onderbroek met beertjes haha, en een string.

Zoals jullie misschien al horen, heb ik me eigenlijk nog behoorlijk ingehouden. Ik zag echt heel veel leuke dingen, maar ik moest het allemaal van mijn zakgeld betalen. Ik krijg namelijk geen kleedgeld, en mijn ouders waren ook niet mee. Consequentie: zelf betalen. Maar ik ga zeker nog eens terug, en dan met mijn mama, en dan koop ik veel meer!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben gister na Primark geweest,
    kijk op mijn blog naar de shoplog!

    ik volg je volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg in ieder geval terug!

    xoxo marlous.

    BeantwoordenVerwijderen