woensdag 2 november 2011

Blogger Nicky stelt zich voor


Naast mijn leuke collega bloggers heb ook ik de eer gekregen mijn inspiratie, mening en emotionele aanvallen met jullie te delen. Het project om met een groep van 6 meiden een blog bij te houden spreekt me erg aan. En ook al weet ik zelf ook nog niet te verwachten, ik heb zin om te beginnen!
Natuurlijk moet ik me allereerst maar eens even voorstellen. Ik ben Nicky en net als mijn voorgangster Marlous ben ik 16 jaar oud. Ik ben veel bezig met creatieve dingen en heb eindeloos veel hobby's. Toch heb ik een paar favorieten. Ik kan urenlang piano spelen, en boeken lezen is al net zo'n verslaving. Dansen doe ik al jaren lang, eerst op een opleiding maar nu gewoon voor de lol. Dus één keer per week heb ik nu balletlessen. Ook skateboard ik graag!

Mijn muzieksmaak is alternatief en varieert van grunge naar dubstep, en van klassiek naar reggae-metal. Een aantal van mijn favoriete bands zijn Nirvana, Arctic Monkeys, Radiohead, Skrillex en Will and the People!

Mode is altijd iets geweest dat mij interesseerde, en ik ben ook veel bezig mijn stijl te ontwikkelen. De kleding die ik draag is een beetje grunge gecombineerd met kanten jurkjes bijvoorbeeld. Op lookbook ben ik ook actief, en onlangs opnieuw begonnen. Je kunt me HIER vinden. En linksboven zie je hoe ik eruit zie!
Nou dat was weer genoeg over mij voor vandaag, ik hoop dat jullie deze blog met plezier zullen lezen!

1 opmerking: