zondag 29 januari 2012

Gastblog Anne: H&M koopjesbak

Vandaag wel een heel speciale post: een gastblog van Anne! Zij blogde met ons mee, maar besloot ons te verlaten (school is natuurlijk belangrijker). Desondanks wilde ze wel een gastblog schrijven. Dus, bij deze!


H&M koopjesbak

Elke keer als ik naar de stad ga neem ik me voor: dit keer eindig ik niet bij de h&m, maar ga ik naar tweedehands winkels en andere winkeltjes die bijna niemand kent. En al helemaal als ik naar een andere stad ga, waar ik nooit kom: ‘Oké, anne. Je bent in Amsterdam. Je gaat naar de Monki en Laura Dolls. NIET NAAR DE H&M’
Daar loop ik dan, in Amsterdam, met mijn vriendinnen. Superveel toffe winkels, met nog toffere dingen, die ze hier in de buurt niet hebben. Alles wat er enigszins leuk uit ziet, trek ik aan. Helaas niet met succes. Oké, dan maar de iets meer mainstream (?) winkels, zoals de Bershka. Alweer geen succes. ‘Goh’, denk ik,’misschien dan toch maar naar de h&m’, waarop een ander stemmetje in mijn hoofd schreeuwt: ‘GEEN H&M, GEEN H&M!’. Maar daar is het: Het grote, rode en aanlokkelijke h&m logo. ‘Ach, ik kan natuurlijk altijd even kijken.’ En ja hoor, daar is de koopjesbak, met de meest perfecte kleren erin. Ik neem alles mee en ren naar het pashokje. Alles past, alles staat goed en ik zit in tweestrijd. Uiteindelijk besluit ik om het mee te nemen. ‘Die ene keer maakt nu ook niet meer uit.’ Met een dubbel gevoel ga ik weer verder.
Hoe kan het toch dat ik altijd bij de H&M eindig? Hebben jullie dat ook? Let me know! :)
xoxo

4 opmerkingen:

  1. HAhah! Zooo herkenbaar.
    Ik heb pre-cies hetzelfde.
    Ik volg jullie hoor!

    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. story of my life! dat denk ik ook altijd, en toch ... superleuk geschreven! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo herkenbaar! Had ik laatst ook in Amsterdam :)

    www.birkinsandbargains.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen