zaterdag 7 januari 2012

What If.

Hierbij wil ik jullie graag voorstellen aan het nieuwe nummer van Go Back To The Zoo: What If.
Dit heerlijke nummer komt van hun nieuwe album, waar helaas nog niets over bekend is. Zelf vind ik dit nummer echt helemaal geweldig. Aan de ene kant herken je heel duidelijk de geluiden van Go Back To The Zoo, aan de andere kant is het totaal iets anders. Het is iets rauwer, en iets minder 'poppy'. Aan het begin is er eventjes een beetje herrie, maar daar moet je even overheen stappen, en dan kom je bij een heerlijk nummer. Nadat ik het een paar keer geluisterd had, bleef het de rest van de dag hangen. Ik ben dan ook ontzettend benieuwd naar de rest van het album. Als het net zo goed is als dit nummer (het is inmiddels megahit op 3FM), wordt het echt één gigantische dijk van een plaat!

Wat vinden jullie van het nummer? Zijn jullie fan van GBTTZ?


Liefs, Marlous

1 opmerking:

  1. Ik vind het een goed nummer! Ik ben niet echt fan van Go Back To The Zoo maar ik heb ze vorig jaar op pinkpop zien spelen en ik vind ze live overigens ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen