donderdag 12 januari 2012

Nieuw haar. #2

Zoals ik beloofd had, is hier het vervolg-artikel op mijn nieuwe haar. Het is inmiddels drie weken geleden dat ik het geverfd heb. Voor degenen die het niet meer weten: ik verfde mijn haar Mahonie, met Schwarzkopf poly color.

Klik snel op meer lezen, voor de volledige review!


Ik moet zeggen, de houdbaarheid van de kleur heeft me sterk verbaasd. Tijdens de eerste douchebeurt (na het verven) lekte er wel wat rood uit, maar dit is dan ook de enige keer dat het af heeft gegeven. Verder is het er redelijk gelijkmatig uitgespoeld. Sommige plukjes zijn nu wat roder dan andere, maar mijn haar was dan ook alle kleuren blond, dus dat is niet zo gek. Op veel plekken zie je inmiddels mijn eigen haarkleur erdoorheen. Dat is dan ook de reden dat ik het vanmiddag opnieuw ga verven. Het is niet lelijk ofzo, ik durf er met gemak mee rond te lopen, maar aangezien ik morgen een gala heb, wil ik het liever weer netjes. Ik denk dat als ik het met Head & Shoulders had gewassen, het er sneller uitgegaan was.

Mijn algemene review van deze kleurspoeling:
- Het blijft wel lang zitten.
- Het geeft niet veel af.
- De kleur is erg mooi (maar dat is natuurlijk persoonlijk).
- Het wordt wel lichtelijk ongelijk na een tijdje.
- Het pakte niet overal even goed tijdens het verven (op mijn haar).

Aangezien ik verder nooit mijn haar heb geverfd, vind ik het moeilijk om een cijfer te geven, dus dat doe ik dan ook niet. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen hoe ik het verven van mijn haar heb beleefd.

Hebben jullie je haar wel eens geverfd?


Liefs, Marlous

Geen opmerkingen:

Een reactie posten