woensdag 25 januari 2012

Inspiratie: Parijs!

Tijd voor een nieuwe inspiratiepost! In deze post de mooiste plaatjes van mijn favoriete stad Parijs. De stad van de liefde, zoals ze wel eens zeggen. En verliefd ben ik geworden hoor. Het is onmogelijk om niet betoverd te raken als je door Parijs loopt. Klik snel op 'meer lezen' en geniet met me mee!




De eiffeltoren blijft natuurlijk altijd hét symbool van Parijs.

En vergeet de Arc de Triomphe niet, als je over de Champs d'Elysees loopt, zie je hem al staan.

Le notre dame. Ongetwijfeld een hele mooie kerk, alleen ik ben er nog nooit binnengeweest. Veels te druk!

Het Louvre heeft echt mijn hart gewonnen, door de prachtige oude gebouwen.
En ook wel een beetje door de spacy pyramides van glas die er staan. :)




Zijn jullie al eens in Parijs geweest?

Liefs, Marlous

Ps. alle foto's komen van We Heart It.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten