woensdag 4 januari 2012

1/52 weken.

Misschien hebben jullie het op girlscene al gezien, ik ben dit jaar begonnen aan een 52 weken project. Dit houdt in dat je elke week, een jaar lang, een foto plaatst. De bedoeling is dat je jezelf ontwikkelt als fotograaf, maar je kan het ook gewoon voor je plezier doen!

Ik heb besloten dat ik mijn foto's hier op de blog plaatst. Een keer per week zullen jullie dus een kiekje + uitleg van mij verschijnen. Toevallig weet ik dat Lotte ook aan een dergelijk project is begonnen, maar ik weet niet wat de link van haar blog is. Maar ik weet bijna zeker dat ze hierop zal reageren als ze dit leest.

Klik op meer lezen voor de foto + uitleg!
'waking up is the hardest part'. Het was een goed feestje met oud en nieuw! In plaats van het gebruikelijke vuurwerk, heb ik daarom mijn lakens / bed gefotografeerd. Ze moesten helaas wel in de was, want door het feestje stonken al mijn kleren (en dus ook met bed) naar de rook..

Liefs, Marlous

Geen opmerkingen:

Een reactie posten