maandag 2 januari 2012

Make it or Break it.

Het is vakantietijd. Voor mij staat dat ongeveer gelijk aan: alle gemiste series terugkijken. Ik kan echt hele dagen op bed zitten met mijn laptop, en dan vermaak ik me prima. Werkelijk de allerfijnste serie is Gossip Girl. Helaas keek ik deze vakantie iets te veel Gossip Girl, waardoor ik helemaal door de afleveringen heen was. En wat doe je als echte serie-verslaafde dan? Dan ga je op zoek naar nieuwe series!

Terwijl ik over Sidereel (de plek waar ik series bekijk) surfte, viel mijn oog op Make it or Break it. De serie zou gaan over jonge turnsters op weg naar de olympische spelen. Nou heb ik zelf vroeger veel geturnd, dus dit sprak me zeker aan.

Klik op 'lees meer' als je benieuwd bent!

De hoofdrollen zijn voor vier turnsters dus, die verder allerlei dingen beleven. Omdat ze zo goed zijn, moeten ze best veel trainen, terwijl ze verder ook gewoon jonge meiden zijn. Ook zij krijgen vriendjes, hebben problemen met ouders, etcetera.
vlnr: Lauren, Emily, Payson, Kaylie

Oke, ik geef toe, misschien is deze serie een beetje kinderlijk. Maar op een of andere manier blijft het me toch boeien. Misschien is het vanwege de band die ik ermee voel (aangezien ik geturnd heb), misschien is het toch vanwege het redelijke verhaal dat er in zit, ik weet het niet. Maar ik weet wel dat deze serie me nog even bezig gaat houden deze vakantie (:

Zie hier, de trailer! Zelfs in de comments onder dit filmpje staat: I thought this show was going to be really stupid, but I watched it and it was better than I thought! Ik denk dat dit aardig weergeeft wat ik bedoel in de vorige alinea haha.

Kennen jullie deze serie? Afgaand op de trailer, wat vinden jullie ervan?

Liefs, Marlous

Geen opmerkingen:

Een reactie posten