zaterdag 11 februari 2012

Lowlands 2012.

Zaterdag om 11 uur was het zover. De kaartverkoop voor Lowlands 2012 begon. Ikzelf was niet in staat om te bestellen, aangezien ik een danswedstrijd had (zie vorige post haha). Een vriendin van me, met wie ik ook naar lowlands ga, zat wél om 11 uur achter de computer, en om half 2 kon ze mij en mijn andere 2 vriendinnen die meegaan mededelen: WE HEBBEN DE KAARTEN!

Wat was ik blij haha. We hebben een van de laatste kaartjes kunnen bemachtigen, want toen ze ze gekocht had en de site vernieuwde, stond daar: Kaarten voor lowlands zijn uitverkocht. Stukje bij beetje beginnen ze het programma bekend te maken, en my god, wat heb ik er zin in haha. Yaay :) Elke dag opnieuw stalk ik de lowlands site, voor het programma. Ik ben zó nieuwsgierig!
Zijn jullie wel eens naar Lowlands geweest? Of gaan jullie dit jaar? Let me know! :)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten